Ferro. Nowe marki w Grupie.

Przejęcie czeskiej spółki Novaservis pozwoliło Grupie Ferro na wzbogacenie swojego produktowego portfolio o kilkaset wysokiej jakości wyrobów, takich jak: baterie, akcesoria łazienkowe, natryski, akcesoria do instalacji armatury łazienkowej i grzejniki. W ten sposób oferta asortymentowa stała się bardziej komplementarna, a to umożliwiło cross selling, czyli wzajemną sprzedaż produktów Novaservis na rynku polskim poprzez kanały dystrybucji Grupy i produktów Ferro na rynkach obsługiwanych przez czeską spółkę. Nowe marki Metalia, Titania i Novatorre, które oferowane są polskim odbiorcom, zostały starannie wyselekcjonowane ze względu na swą charakterystykę: wysoką jakość, nowoczesną technologię, elegancki design i różnorodność asortymentową.

Prenumerata Magazynu Instalatora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są włączone na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić najlepszy z możliwych sposób przeglądania. Jeśli w dalszym ciągu chcesz korzystać z tej strony, bez zmiany ustawienia plików cookie lub kliknięciu przycisku "Akceptuję", a następnie użytkownik wyraża zgodę na to.

Zamknij