Pierwsi w Polsce, Europie, na świecie…

zobacz artykuł w wersji pdf   pdf 

  • 3 Regionalnych Koordynatorów Serwisu (koordynacja pracy organizacji serwisowej w regionie oraz nadzór logistyki części zamiennych i weryfikacji serwisu),
  • 16 Regionalnych Centrów Serwisowych (dystrybucja części zamiennych w ramach danego województwa, rozliczanie prac serwisowych, współpraca z instalatorami i doradztwo techniczne),
  • 445 Autoryzowanych Serwisów Junkers (w 2002 r. było ich 265; wykonują pierwsze uruchomienia urządzeń, naprawy gwarancyjne i inne czynności serwisowe).

    Także w 2002 r. Junkers uruchomił infolinię serwisową, której celem było ułatwienie kontaktu z serwisem i przyspieszenie obsługi klienta w zakresie realizacji usług serwisowych. Rok później Junkers znów zapoczątkował pionierski projekt. Poszerzył ofertę o nową usługę – umowę serwisową, na mocy której po upływie okresu gwarancyjnego Autoryzowany Serwis Junkers przejmuje pełną opiekę nad urządzeniem grzewczym.

Źródło: materiały firmowe.

Prenumerata Magazynu Instalatora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są włączone na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić najlepszy z możliwych sposób przeglądania. Jeśli w dalszym ciągu chcesz korzystać z tej strony, bez zmiany ustawienia plików cookie lub kliknięciu przycisku "Akceptuję", a następnie użytkownik wyraża zgodę na to.

Zamknij