Pierwsi w Polsce, Europie, na świecie…

zobacz artykuł w wersji pdf  pdf

  • 3 Regionalnych Koordynatorów Serwisu (koordynacja pracy organizacji serwisowej w regionie oraz nadzór logistyki części zamiennych i weryfikacji serwisu),
  • 16 Regionalnych Centrów Serwisowych (dystrybucja części zamiennych w ramach danego województwa, rozliczanie prac serwisowych, współpraca z instalatorami i doradztwo techniczne),
  • 445 Autoryzowanych Serwisów Junkers (w 2002 r. było ich 265; wykonują pierwsze uruchomienia urządzeń, naprawy gwarancyjne i inne czynności serwisowe).

    Także w 2002 r. Junkers uruchomił infolinię serwisową, której celem było ułatwienie kontaktu z serwisem i przyspieszenie obsługi klienta w zakresie realizacji usług serwisowych. Rok później Junkers znów zapoczątkował pionierski projekt. Poszerzył ofertę o nową usługę – umowę serwisową, na mocy której po upływie okresu gwarancyjnego Autoryzowany Serwis Junkers przejmuje pełną opiekę nad urządzeniem grzewczym.

Prenumerata Magazynu Instalatora

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są włączone na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić najlepszy z możliwych sposób przeglądania. Jeśli w dalszym ciągu chcesz korzystać z tej strony, bez zmiany ustawienia plików cookie lub kliknięciu przycisku "Akceptuję", a następnie użytkownik wyraża zgodę na to.

Zamknij