zobacz artykuł w formie pdf zobacz pdfa zobacz pdfa      

* Aplikacja mobilna „Części Zamienne” – szybkie i łatwe zamawianie

Aplikacja mobilna „Części Zamienne” umożliwia teraz instalatorom zamawianie potrzebnych części zamiennych także bezpośrednio z tej aplikacji, niezależnie od tego, czy właśnie przebywamy za swoim biurkiem czy też u klienta w kotłowni. Nowością jest również funkcja skanowania kodów kreskowych, także offline, aby potem odczytać dotyczące nich dane techniczne lub zamówić potrzebne części. Łatwiej już się nie da: zintegrowanym skanerem kodów kreskowych zidentyfikować część zamienną, jednym naciśnięciem sprawdzić własny zasób części zamiennych i w razie ich braku – zamówić bezpośrednio w firmie Viessmann. Ponad 25 000 różnych części zamiennych może być dostarczone w krótkim terminie. Zintegrowana z aplikacją lista przypomnień pozwala zawsze zachować przegląd sytuacji.

Nowością jest także wyświetlanie kodów błędów z opisem możliwych przyczyn i zalecanymi działaniami.
Jest to bardzo użyteczna funkcja, dzięki której nie trzeba otwierać instrukcji serwisowej, dostępnych zresztą także w tej aplikacji. Oprócz już istniejących fotografii wielu często stosowanych części zamiennych, wyświetlane są teraz także rysunki złożeniowe, co znacznie ułatwia lokalizację danej części.

Aplikację mobilną „Części Zamienne” można załadować bezpłatnie. Nie mając smartfonu lub tabletu, można aplikację uruchomić także na każdym komputerze PC z dostępem do Internetu pod www.viessmann.de/et-app.

* Aplikacja mobilna „Toolbox-App” – centralny dostęp do świata Viessmann

Nowa, bezpłatna aplikacja mobilna „Toolbox-App” umożliwia centralny dostęp do świata aplikacji Viessmann. Umożliwia ona firmom partnerskim i użytkownikom szybką ogólną orientację. Obok informacji i linków do innych aplikacji Viessmann, jak np. aplikacji „Części Zamienne” lub „Akademia”, dostępny jest jeszcze szereg innych informacji. Jest to między innymi baza danych dotacji, zawierająca zawsze aktualne możliwości i warunki uzyskania dotacji na instalacje grzewcze.

Można w każdej chwili wywołać także informacje produktowe, prospekty i broszury w formacie PDF. Ponadto dostępne są linki do serwisów Facebook i Twitter. Nowa aplikacja „Toolbox-App” działa na smartfonach i tabletach z systemami operacyjnymi iOS i Android. Można ją bezpłatnie załadować na smartfona pod www.viessmann.de/toolbox lub bezpośrednio z App Store.

* Aplikacja mobilna „Vitocomfort App” – monitorowanie własnego mieszkania

Innowacyjna automatyka domowa Home Automation Vitocomfort 200 pozwala wygodnie monitorować z domowej centrali urządzenia grzewcze, odbiorniki elektryczne – od oświetlenia do instalacji stereo, a także drzwi i okna. Nowa aplikacja mobilna „Vitocomfort App” umożliwia teraz dostęp do niej spoza domu, poprzez smartfon lub tablet.

Obok funkcji regulacji temperatury poszczególnych pomieszczeń i podgrzewu c.w.u. nowa aplikacja zawiera wiele dalszych funkcji, jak chociażby włączanie oświetlenia, łącznie z pomiarem prądu czy też indywidualnie programowane scenariusze oświetlenia. „Vitocomfort App” zwiększa też bezpieczeństwo w domu czy mieszkaniu. Sygnalizuje przykładowo otwarcie drzwi lub okien albo uruchomienie się czujnika dymu lub ruchu.

* Aplikacja mobilna „Vitotrol App” – komfortowa zdalna obsługa

„Vitotrol App” jest komfortowym programem do zdalnej obsługi instalacji grzewczej przez mobilne łącze internetowe. Jej najnowsza wersja dostępna jest teraz nie tylko na smartfony i tablety z systemem iOS, ale także na aparaty z systemem operacyjnym Android. Można w ten sposób kontrolować i sterować w każdej chwili i z dowolnego miejsca instalacje grzewcze z kotłami Viessmann na gaz, olej lub pelet, pompy ciepła i urządzenia hybrydowe.

Powierzchnia użytkownika „Vitotrol App” odpowiada zasadniczo regulatorowi Vitotronic 200 kotłów grzewczych Viessmann. Kolorowy wyświetlacz i przejrzysta struktura menu zapewnia szczególnie łatwą obsługę. Temperaturę zadaną pomieszczeń, tryb imprezowy i oszczędnościowy oraz programy czasowe ogrzewania pomieszczeń, podgrzewania c.w.u. i cyrkulacji można łatwo odczytać i zmienić jednym dotknięciem palca.

Aplikacja mobilna „Części Zamienne” umożliwia instalatorom zamawianie potrzebnych części zamiennych bezpośrednio z tej aplikacji, niezależnie od tego, czy właśnie przebywa za swoim biurkiem czy też u klienta w

kotłowni.

Nowa aplikacja mobilna „Vitocomfort App” umożliwia bezpośredni dostęp do systemu automatyki domowej Vitohome 200, a tym samym do ogrzewania, odbiorników elektrycznych i systemów bezpieczeństwa.

ekspert: Krzysztof Gnyra
Viessmann Sp. z o.o.
www.viessmann.pl
@ kgnyra@gmail.com
602 231 407

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są włączone na "zezwalaj na pliki cookie", aby umożliwić najlepszy z możliwych sposób przeglądania. Jeśli w dalszym ciągu chcesz korzystać z tej strony, bez zmiany ustawienia plików cookie lub kliknięciu przycisku "Akceptuję", a następnie użytkownik wyraża zgodę na to.

Zamknij